Did you know?

Finns säkert flera personer som redan vet ett och annat av det jag skriver nu, men what so ever...

  • Jag bryr mig inte om vad andra tycker om mig, bara vad jag själv tycker.
  • Jag älskar att skämma ut mig själv med mening.
  • Att jag är så sjukt kort sänker mitt självförtroende rejält.
  • Jag älskar att äta.
  • Jag har förlorat fittmånga vänner och pga det har jag förändrats som person på bra och dåliga sätt.
  • Jag föredrar frukt och bär framför allt annat ätbart, bokstavligen. Drog.
  • Jag har börjat ge upp och skita i skolan. Inte bra alls... :O
  • Jag tycker att alla ska följa mig på instagram; karlsons

Här bjuder jag på en bild från idag i skolan, visst blir man söt när man låter Evelyn, Felix och Fannie rita fritt i mitt ansikte ^_^ blickar från alla håll.. Love it. hah.

Comments

Comment here:

Name:
Remember?

Email: (will not be published)

URL/Website:

Comment:

http://www.karlsonwirmen.blogg.se