Sometimes your friends can switch your mood from terrible to the happiest person in the world.

Äntligen heeemma.. Var ju somsagt dans ikväll. Fannie, Jag och Carolina körde på en 3mans bugg, sen var det jag och Carolina som dansade tillsammans resten av kvällen. Ingen jävla kille fick sno henne ifrån mig.

Man blev varm, och bara nu under 10 minuter har jag proppat i mig keso med äpple + jordgubbar för man blev ju så hungrig efter 2,5 timmas dans. Stackars mage.

Nu är jag jeefliiigt trött bre, så ska lägga mig framför tvn. Känner inte att jag mår så bra heller, fryser, har ont i magen, huvudvärk + andra psykiska saker. Hah, låter som att jag är psykiskt sjuk men tjingeling.

Klockren för mina katter.

Comments

Comment here:

Name:
Remember?

Email: (will not be published)

URL/Website:

Comment:

http://www.karlsonwirmen.blogg.se